mrvsrcn Damlasupilcioglu henüz belli değil ama ilk hamile olduğumu öğrendiğimden beri hissiyatım erkek 😁
denizaleyna Damlasupilcioglu doktor erkek dedi ama koskoca doktora inanmak yerine hislerime inanmayı tercih ederek detaylı ultrasonu bekliyorum 😅 çok kız hissediyorum çünkü 😅😅
Mr29 mrvsrcn benim de cinsiyet belli değil ama eşimle beraber erkek hissediyoruz.Burda bir kaç kişi kız dedi çevrem de de 3 kişi kız gerisi erkek diyor bakalım hayırlısı olsun inşallah 😇
BabyX mrvsrcn Bende hep erkek hissettim gören 100 kişiden 95i erkek olacağını söyledi geçen hafta kızım olacağını öğrendim 🥰
3kuzuAnnesiyim Damlasupilcioglu bı bende tutmadı:) ılk gebrlıgımde hıssettıgım kuzdı oldu dıger 2 sınde hıssetıklerım tutmadı
nazlisert 12+1’de doktorumuz büyük ihtimal erkek olacak demişti şuan 15+5’iz cinsiyeti erkek. Sağlıkla gelsinler inşallah🙏🏻❤️
Elisa46 denizaleyna hahaha bana da 13 haftada %90 erkek dedi önemli olan sağlıklı olması tabi ama gönülden kız geçince 😁
Busra1290 denizaleyna bende baya kız hissediyordum. Bir oğlum var ikinci kız gibi geliyordu ama bugün erkek olacağını öğrendik 💙 doktor söylemeden gördüm baya belli oluyodu 🧒🏻
Damlasupilcioglu Aysenur-345 göbeğinizin şekli nasıl sivri mi yayvan mı ? Ultrasona bakınca ilk kız geçti ama 🥰
3kuzuAnnesiyim Damlasupilcioglu %1 milyon burda erkk cogunluk ve ınstadada onume cıkan her gebe erkk bana görede erkk senesi eger böyle birşey varsa. Ama benım için yıne kız senesi:)