Merve997788 1 yıldan fazladır tsh yüksek olduğu için ilaç kullanıyorum o arada gebelikte istiyordum doktorum bana da öyle dedi degerlerin düşmeden olmaz diye bebekte problemlere yol açar diye sonra tsh değerlerim düştü tam aşılama olacağım ay doğal yolla gebe kaldım. 23 haftalık gebeyim bebeğim şuan için iyi bir sıkıntısı yok çok şükür.Rabbim koruyor bir şey olmaz Allahın izniyle içini ferah tut.