Meloo35 ben tek isim taraftarıyım. 2 isimde koyulsa da genelde 1 isim ile hitap ediliyor ve ömrü boyunca üniversite sınavına girerken de, bankada bir işlem yaparken de tüm resmî kurum işlemlerinde sürekli iki ismi yazması gerekiyor. Ben 2. İsmin gerek olduğunu düşünmüyorum ama çoğu kişi 2 isim koyuyor ☺️