Neshan Coraspin 100 mg kullanan varmı? Bebeği besleyen bir damarda çentiklenme varmış ileriki dönemlerde bebekte beslenme geriliği olabilirmiş erken Doğum ve sezaryan oluyormuş doktorum oyüzden verdim tedbir amaçlı dedi bu durumu yaşan arkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz rica etsem
Seldaapk Neshan ben kullanıyorum canım 19.haftadan beri direnç var benimde bebeği besleyen damarda.25.haftadayım çok şükür bebeğimin gelişimi gayet iyi gidiyor simdi
dml33 Neshan bnde kullaniorm dusuk yaptim patolojide yogun fibrin birikimi cikmisti ondan mi verdi anlamadim ama kullaniorm suan
burcugokhanberkecan bende kullaniyodum 34. haftada biraktirdi doktorum suan 36 yiz ama bnm.kardesmde gebelik zehirlnmesinden erken dogum oldu tansiyondan dolayi onun icin tedbr olarak werdi aileden gelebilir bndede olablr die cok sukur bebeimin gelisimi cok iyi tansiyonmda normal
Seldaapk Neshan devam ediyorum kullanmaya gelişimi normal bebeğin.benim tansiyon sıkıntım da var tedbir amaçlı içmemj istiyor doktorum
Seldaapk Neshan canım doktor kontrolundeyim ayrıca perinatolog prof a da gidiyorum doktorum ne zamana kadar uygun görürse kullanıcam.muhtemelen keser o haftalarda benimkini de