Snmlsn Güzel anne adayları 5+2 deyim malesef ciddi derecede boyun ağrım var şu anda. Boyun fıtığım ve botun düzleşmek Çar şu anda çok dazla ağrı çekiyorum. Bir tane parol içsem bile hafifleyecekmiş gibi hissediyorum. İçsem bir şey olur mu 😢
dlndln Snmlsn hamilelikte parol kullanılıyor bende kullanmıştım ama doktorunuza sormanızı tavsiye ederim.
3prensesannesi__ Aynı sıkıntılar bendede var canım Rabbim şifa versin inşallah ben 33 haftadayım mecburen arada içiyorum ve ayrıca farmasinin at kestaneli ağrı kesici kremini ve kantaron yağı kullanıyorum çok faydasını görüyorum tavsiye ederim
Snmlsn 3prensesannesi__ sıcak su torbası, egzersiz ama yermiyor. Normalde sadece Arveles içerdim ama sadece parol içebileceğim biliyorum 😔 inşallah çok ağrımız olmaz 🙏🏼
Tuana34 Aynı ağrı bende de var hamile değilim ilaç içebiliyorum ama başka içemiyorsunuz diye sıcak su torbası ile destekleyenilirsiniz öyle uyuyabiliyorum bende fıtık olduğundan