4 haftalik hamileyim bi kaç gündür kanama var şuan şükür yok sadece kahverengi akıntı şeklinde geliyo ultrason ile baktı doktor keseyi göremedi alttan baktı o zaman gördü şükür dış gebelik değil ama bu kanama neden oldu ve kahverengi akıntı geliyo doktor aşırı kanaman yok dedi bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi