Çok ciddi bi sorunum var kızlar su içemiyorum içtiğim zaman çıkarıyorum tahlillerde böbreklerin susuz kaldığını söyledi doktorum nasıl bi çözüm bulurum naparım bilmiyorum su dışımda bütün sıvı şeyleri içebiliyorum sade su içtiğim zaman midem kalkıyor içine pekmez katıyorum şerbet yapıp içiyorum bazen oda zararlıdır diye düşünüyorum şeker konusundan dolayı
Artık napacağımı gerçekten bilmiyorum düşük önleyici ilaç içiyorum ilacı da olduğu gibi çıkarıyorum gerçekten yoruldum yediğimden içtiğimden değil sudan tiksinmişim gibi 20 gündür felan bu durumdayım benim gibi olup çözüm bulan var mı acaba