Kızlar ben üç yıl once doğum yaptm yine orda yapacagım ama hastane el değiştirmis coğu şey değişmiş fiyat sabitlemesi olsun diye doğuö ücretimi odedim bugun önden. Fotoğraf çekimine 1800 dediler okdr bütcem yok aklımda iki soru var rşim doğuma gireblrmi ve orda hemşireden rica etsem bebeğmle bizi iki üç poz telle cekeblrmi dısardan fotoğrafcı almıyolarmış detaylı bilgisi olan bana dönüş yapablirmi ben eşimin ve bebeğimn ilk an resmi olsun cok istyorm benmle