merhaba sevgili anneler 37+4 üm Dün sezeryan için gün almaya gittim doktorum bebeğin 3 hafta geride kaldıgını soyledi diğer ayın ultrason kagıdı ile karşılaştırdm 3 hafta araile sadece 100 gram alms ve nerdeyse bi kac santim de boy almş cok fark yoktu 34 hafta daki ile perinatoloi ye yonlendırdidaha önce yaşayan var mı bu durumu ben cok kotu oldum dünden beri hic kendimde değilim ne yaptınız nasıl gecti o sürec napabilirim