TSaka
Kızlar önerebileceğiniz kullandığınız krem ya da yağlar var mı ?
ArzuGl
Ben son aya kadar badem yağı- buğday özü yağı- kayısı yağı nı karıştırıp o şekilde sürdüm. Hepsi soğuk sıkım olacak şekilde aldım heyfene marka tanesi 20 tl civarıydı. Son ayımda artık sarı kantaron yağı sürüyorum soğuk sıkım yine biraz daha maliyetli ama onun oluşmak üzere olan çatlak üzerinde etkisi olduğu için son ay tercih ediyorum.
meldan
ben lierac krem bir kutu kullandim gebeligimin naslarinda 3 aylikken ama hinfistan cevizi yagini hic birakmadim 37 haftalik olucam 3 gune hala devam ediyom catlagim olmadi az popomda var ama cok baslarda oldu 18 kilo aldim sabah aksam suruyorum arada dogal zeytin yagida suruyom ama dedigim gibi hindistan cevizi yagini hic aksatmadim bakalim insah son haftalardada catlamam 🤗