tubisssen Kızlar betam çok yavaş çıkıyor bi haftada 22 den 68 çıktı kese filan yok. Doktor kimyalsal olabilir dedi lekelenme ve az az kanama var anlamadım gitti. Bişi de yapmıyor iki gün sonra gel betaya bakalım diyor
Edaozkan tubisssen benim ilki kimyasaldı değer yavaş yavaş azalıcak normal adet gibi olucaksın ama biraz sancılı geçebilir benim çok sancım vardı
znkara tubisssen 2 günde bir beta %60 artıyorsa sağlıklı gebeliktir düşüş olursa malesef kimyasal bende ocak ayında geçirdim adetten biraz daha sancılı koyu ve pıhtı şeklinde geliyordu normaldende uzun sürmüştü
Gizmih tubisssen kimyasal gebeliğe zaten bir şey yapmazlar. Gebeliğin ilk haftalarında düşüğü engellemek coğu doktor için doğru değildir. Ki kimyasal gebelik düşükten sayılmıyor da. Vücudunuz sağlıksız döllenmiş yumurtayı atmaya calısıyor öyle düşünün
Filiz-kkn04 tubisssen 3 kez kimysal geçirdim doktorlar pek önemsemiyolar kimyasalı sol tüpümde tıkanıklık var bugun emar çekilcem canım sende hsg çekilmediysen çekil kimyasldan sonra saglıklı hamilelik geçiren de var ama benim olmadı hep kimyasalla sonuçlandı
tubisssen Hayırlısı olsun inşallah. 2 gün sonra tekrar gel dediler ama böyle kanama varken de olumlaya dönmez herhalde. İğne yada ilaç veriyorlar mı olmuyorsa iyice temizlensin rahim diye
Ozgeguney tubisssen normal adet olarak atıyorsunuz düşükten bile saymıyor doktorlar çoğu kadın adet gecikmesi sanarak yaşıyormuş bunu yani sakın canınızı sıkmayın 🌸 ben de geçirdim hemen ertesi ay sağlıklı şekilde hamile kaldım, bir sorununuz yok üzülmeyin ❤️
Edaozkan tubisssen düşük oldu adetle attım sonra doktorum farZet adet oldun devam dedi yumurtlama. Takibi yaptım hatta 2 sefer yumurtlama oldu şükür biri tuttu şuan ayağımda uyuyan minik bi bebeğim var ve size daha güzelini diyim düşükten sonda daha çabuk hamile kalınıyor kanıtı da benim ve benim gibi binlerce kadın
tubisssen Ozgeguney teşekkür ederim olumlu düşünceleriniz için. Tekrar hamile kaldığınız da lekelenmeniz filan olmadı demi?
tubisssen Ozgeguney çok şükür 🌸 4 ay önce de bi düşük geçirdim 4 aylıktı bebek o zaman. Bu da böyle lekelenmeli olunca artık hamile kaldığıma tam sevinemez oldum tekrar lekelenme olacak düşük olacak vs diye. Allah hayırlısını versin 🙏🏻
Ozgeguney tubisssen her şey istediğiniz gibi olur, sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah ❤️