Ağrı kesiciler , aslında ağrıyan yeri onarmıyor , ağrıyı hissetiğimiz sinir hücrelerini adeta uyuşturuyor ve hissetmememizi sağlıyor.Yani tedavi edici özelliği yok.Başın sürekli ağrıyor durumundaysa her gün almak bebek için sağlıklı olmaz diye düşünüyorum, mesela bacak ağrım var magnezyum alıyorum ağrı kesici vermiyor doktor..
Yani aslında baş ağrını kendin de geçirebilirsin canım🤗 Bol su içebilirsin , işaret parmağınla baş parmağın arasındaki boşluğa sert masaj yapabilirsin gerçekten işe yarıyor.. Ilık duş alabilirsin gibi gibi.. birkaç günlük içeceksen gebelikte zararı olmayan bir ilaç.. ama sürekli kullanacak gibiysen içme derim 🙏🏼