Merhaba 5 hafta 5 günlük hamıleyım bugün kontrole gıttım 10 martta değerim 77 diydi adetten 9 gün önce alınmıştı kan 17 martta 1000 çıktı adet günümde bugün kontrole gittim keseyi göremedi doktor tekrar beta istedi başına gelen oldu mu bu şekilde normal mi sizce doktor bıraz ilgisiz di bişey soylemedı ıyı yada kötü diye