Poyrazin_annesi doğrudur canım.. 11 haftalikken peritanoloji doktorum demisti ilk sonra doçent bi doktor baktı o erkek dedi sonra başka bi özel doktora gittim oda erkek dedi ve en son bugün yine özele gittim yine erkek dedi.. önceliğimiz tabikide sağlıklı olmaları ama düşünüyorum o kadar uzman görüp erkek demişken tekrar degisirmi 4 aylik bebek 😇