5melekannesii Bugün 16 haftalık olduk, dün gece ilk defa oynadığını hissettim 4 saniye falan sürdü Siz hissetmeye başladınız mı anneler 🥰🤗
Alimenur 5melekannesii bende 16 haftalıkken hissetmiştim şuan kızım 26+4 haftalık kıpır kıpır maşallah hiç durmuyo
Gunay_14_18 5melekannesii Ben ilk de 20de ilk tekmeyi hiss etdim bunda 14+4 de his etdim mawallah o gun bugjndur 22 haftadayim durmuyor)))
gizem_zybk Gunay_14_18 durulduğu zamanlar oluyor mu bende 21 haftaligim bazen aşırı hareketli bazen hafif hafif
Alimenur 5melekannesii kesinlikle çok güzel bi duygu elhamdülillah Şuan içimde yüzüyo gibi karnımı kaldırıyo tekmeden çok bu hareketlerini hissediyorum biraz can acıtıcı olsada çok güzel
esnyz14 5melekannesii 18 haftalığız 2 3 gündür daha net hissetmeye başladım pıt pıt dokunuyor nasıl tarif edilebilir bilmiyorum da hissiyatına hiçbir kelime yetmez🦋🦋💕 maşallah size de 🧿
3Tospikannesi 5melekannesii bizde bugün 16+0 olduk hafif hissediyorum ama genelde kasığıma iniyor taş gibi oluyor 😁 geri yukarı çıkıyo evde stetoskop var, çocuklar karnıma koyuyor kardeşinin kalp atışını dinliyor 😂😂
Hira22mehdi 5melekannesii biz 16+4 olduk ama henüz hissetmedim çok istiyorum artık hissetmek çok heyecanlı 🤩
Ikiz_annesii Yahu 2 tane olmalarına rağmen hiçbişey hissetmiyorum napiyo bunlar içerde. Geçen ay doktor çok hareketliler dedi 18. Haftaya gircez ses seda yok