fizikcianne Kızlar merhaba 19 Martta 368. 21 Martta 769 geldi betam. İki gün aralıkla bu değer geldi. Sizce artış normal mi. Tekrar kan vereyim mi. Bence gerek yok çünkü cuma kontrolüm var siz ne diyorsunuz ??
Beyzanur4155 fizikcianne artışın güzel Canımm cuma günü tekrar isteyebilir 1500 den sonrası kese GÖzükğyor
Kafi fizikcianne şuan için artışı güzel ben emin olmak için 3 kere kan vermiştim 4000 beta da keseyi gördük vajinal ultrasonda cuma günü gittiğinde belki göremeyebilirsin keseyi ama diğer kontrolde düzgün artarsa görürsün büyük ihtimalle
fizikcianne Kafi cuma günü beta yaklaşık 2.300 olacak gibi duruyor 2 katı olarak hesapladıgımda. Görürüm diye düşünüyorum ama inşallah
Kafi fizikcianne inşallah görürsünüz içiniz rahat eder 😊 bi de kalp atışlarını duyduk mu değmesinler keyfimize 😂😂