Rabiasemizz evet özele gidiyorum Çakmak ta değil benim doktorum. Ben şimdi Ataşehir Acıbadem e gidiyorum Parvana Hanıma.
Öncesinde lekelenme olduğu için acile Afiyet Hastanesine gitmiştim Lale Hanım denk gelmişti şansıma. Normal yoğun zamanda nasıldır bilmem ama acilde benden başka kimse yoktu o gün ve güzel ilgilenmişti.