nur34_ Kizlar 35 haftalgz bugun doktorum bebek makat gelisli dedi %75donme sansi olmuyormus bu haftalarda donmesini cok istiyorum sezeryandan korkuyrm gercekten boyle olupta donen oldumu hic sizlerde
olips nur34_ ben ne zaman ultrasona girsem başı hep yukarıdaydı hiç baş aşağı dönmedi . Biraz uzun bir bebek 50cm şimdiden… dönebileceği alanın artık kalmadığını söyledi doktor. Yani olursa mucize olur diyor.
nur34_ defneemom son ana kadar ne olacagi belli olmuyor da nebilim inşallah duzelir ya 35 haftadayz daha henuz
defneemom nur34_ bana artik donmez dedi zaten ben hep beklemek istedim eger doktor kabul ederse pazartesiye kadar beklemek istedigimi soyleyecegim 22. haftadan beri aynı pozisyonda
olips nur34_ ben de çok korkuyorum ve normal doğum o kadar çok istiyordum ki :( ama riskleri o kadar fazla ki bebeğin sağlığı için doktor ne derse kabul edeceğiz mecbur..
nur34_ defneemom bana %75donmez bu haftadan sonra dedi ama cok hareketli bir bebek oldugu icin bi sansn varda dedj bklm inşallah doner nediyim