Kupkup Bugün şeker yüklemesi yaptırdım. 75 lik. Açlık:101 Saat 159 Saat 122 çıkmış sonucum. Açlık 5 gün önce yaptırdığımda 82 çıkmıştı. Dün makarna yemiştim akşam yemeğinde sanırım o yüzden 101 biraz yüksek çıkmış. Diğer değerlerim hakkında bilgisi olanlar yorum yapabilir mi? Diyet mi önerir doktor?
MomLife- Kupkup sanıyorum ki öncelikli olarak diyetle ve sporla ölçüm yapmanızı önerir duruma göre şeker kontrol altına alınıyorsa devam edersiniz yok yüksekse o zaman mecbur insülin
Aysedugme Kupkup benim de 1. Saat 217 2. Saat 165 çıkmış diyetle başlayalım dediler bakalım benimkine göre sizinki daha iyi yani bana da yüksek ama diyetle halledilebilir 1 hafta deneyerek başlayalım dedi doktor MomLife-