Ben geçen hafta yaptırdım, şeker anne için de bebek için de ciddi problemler oluşturacak bir rahatsızlık. Bu yüzden yaptırmak gerektiğine inanıyorum, keza doktorum da aynı şekilde. Şeker yuklemesinde 4 dilim baklava yediğinizi düşünün, neler yemiyoruz ki. İçiniz rahat olsun 🌺