gizem-37 cok gecmis olsun hastaligin ne demek oldugunu bilmiyorum insallah tez zamanda sagligina kavusursun
demek istedigim sey su
diyelim ki ben bu sene orucumu hastaliktan dolayi tutamadim
ama seneye tutuyorum ozaman o gecen seneninki tutulmasi gerekiyor
kazaya kaliyor cnm
eger ki sene bakarsan ki ben iyilestim ve niyet ediyorsun ramazan orucuna
ramazandan sorna eski kazalarini yani bu seneki ramazani komple kaza olarak tutman lazim
kaza oluyor bu senin dedigin
yani 1 kerelikse kaza
bu seneden itibaren hic bir zaman tutamicaksaniz eger ozaman parasi verilicek
ama belki 5 sene sonra sagliginiza kavusucaksiniz
ozaman verilen para degil kaza orucu boynuna borc oluyor yine