melekkalp227 Kızlar hamileliğimden Bu yana hep kusarım ve az önce o kadar çok kustum ki ağzımdan kan geldi normal midir çok kustugum için olur mu ilk defa oldu
Maviboncuk52 melekkalp227 boğazların tahriş olmuş olabilir belki süreklilik halinde olursa bi doktora danış bence
prensesim_66 melekkalp227 benim de ilk gebeliğim hep öyle geçti canım kan kusuyodum artık çok zorladığımızdan midede tahriş oluyodur belki
melekkalp227 Doktoruma da yazdım cevap bekliyorum 36+6 haftamdayım midem yanıyordu sabahtan zaten mideden gelmez dimi kızlar
melekkalp227 Maviboncuk52 az geldi zaten midemde ne varsa çıkardım en som midemde acı suyu çıkardım bayağı zorlandı midem
ArvenMom melekkalp227 devamı geldi mi kanın peki biraz kendini gözlemle bakalım eğer geliyorsa aksatma ama sakin ve stres yapma bebişte stres olmasın
prensesim_66 melekkalp227 ayy canımm çok zor geçmiştir az kalmış çok şükür Rabbim kurtarsın anne olmak hiç kolay değil
melekkalp227 Maviboncuk52 anladım canım teşekkür ederim içim biraz da olda rahatladı ama suan hiç kusmadım ama midem ağrıyor bogazım da
Maviboncuk52 melekkalp227 geçmiş olsun biraz sert şeyler yeme istersen sıcak yumuşak şeyler ye ki daha da tahriş olmasın