Esraaslan Betulakbyk 9.10.11.12.13. Gün yatım hepsinde var ama bugün yatım yok yani anlamadım kafam karstı
Betulakbyk Esraaslan hımm o zaman bilemem cnm aynı testten mi yaptın. Ben iki gün sonra yaptığımda koyulaşmıştı
Ozlemozby Esraaslan igne vurulduktan sonra 15 gun icinde adet olman gerekir. Bende 2. Kez igne oldum ve 15. Gunde adet olmayınca gidip direk kan verdim ve hamile oldugumu ogrendm testlerle falan ugrasma 15 gun gecince drek kan ver daha net belli olur
Esraaslan Ozlemozby bn 17 gündür igne vurdum önce test yaptım vardı bugün yine yaptım bebegim gelmicem heralde yok yani
Tekinnn Esraaslan canım çoktan adet olman gerekirdi bence sen kan ver bi çünkü ben 14. Gün test yaptım yoktu 16. Gün adet olmustum hala adet olmadıysan umut var bence
Songul2610 Esraaslan adetine kac gn var cnim bende kullandim bu ay ama tutmadi 2gn erken adet oldum . Zten tutmazsa erken adet olma ihtimalin var. Ins adet olmzsn vardir.
Tekinnn Esraaslan canım idrar testine bakma sen bence hemen kan testi yaptır çünkü çoktan adet olman gerekirdi. Belki yenidir testte çıkmıyordu yada senin idrar testinde çıkmıyordur bazılarında öyle olurmus kanda çıkar idrarda çıkmazmış
Esraaslan Songul2610 yaptım cıkmadı idrar testi yaptım cıkmadı kan testinede adet olacağım gün gidecem İnş ki vardır 4 senedir olmuyor
Songul2610 Esraaslan bncede cnim idrarda belki cikmaz kanda baktir mtlaka . Ins bu ay müjdeli haber verirsn bze