Bende kürtaj kanaması geçtikten 1 ay sonra adet oldum. Doktor takipliydim test yaptırdım ilaç kullandım doktorum 1 adet gördükten sonra olabileceğini söyledi ama ben biraz bekledim 5 ay sonra hamile kaldım şuan 28+2 haftalık oğluşunun gelmesini eli yüreğinde bekleyen çok evhamlı bir anne adayıyım rabbim isteyen herkese nasip etsin bir daha bizleri böyle durumlara düşürmesin