Kızlar selam, ırsi olarak maalesef saçımda çok fazla beyaz var. 12 haftalık hamileyim ve yaklaşık 3 aydır boyamıyorum. Çalıştığım içinde zorlanıyorum bu durumda.
Doktoruma danıştım zararlı olabileceğini söyledi, doğal boyaları bile önermedi. Kınaya okey dedi. Saçım siyah, renklendirici kınalarda sağlıklı değilmiş sanırım. Siz ne yaptınız tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🌸