fizikcianne Kızlar merhaba betam 19 unda 368 di. 21 inde yani bugün 769. Sizce artış nasıl. Tekrar kan vermeme gerek var mı ? Tecrübeliler yardımcı olursa sevinirim
myangelson fizikcianne artış iyi benim doktorum düzgün artış yakalayınca tekrar verdirmedi bana kan sadece 2 kere kan verdim düzenli artış gördük 1 hafta sonra muayeneye gittim kese için 5. Haftaya denk geliyordu o da
Hilalprgl fizikcianne merhaba benimde aynı şekildeydi bu sabah verdiö 800 çıktı doktorum cuma günü gel bakalım gözükür dedi🫶
fizikcianne myangelson o zaman benimde tekrar vermeme gerek yok diye düşünüyorum zaten cuma randevum var kese için