Semkar Merhaba ben 6haftalıgım tahlillerimi hepsi yapıldı idrar yolu enfeksiyonu hariç bişey cıkmadı lökositim 48cıktı tehlikelimi başına gelen varmı bu durum ve nasıl düzeldi 🙄
Bnd5341 Merhabalar bugun bende aynı sonucla dondum doktordan antibiyotik verdi sadece onu kullanmaya başladım