M_22 Enfeksiyon çıktı ınfex 200 mg verdi doktorum aranızda kullanan varmı sonucta antibiyotik korkuyorum ya
Bnd5341 M_22 merhabalar banada bugun verdi doktorum enfexia bnm ilacımın adı bnde tedirgin kullandm ama biliyorlar sonucta gebelik durumumuzu ona göre verdiklerini düşünüyorum
Nesedmrer Tereddüt etmeyin bende kullandım şükür bişey olmadı bilinçsiz o yükün altına giremez ya doktorlar
Merveaygul Bende kullandım 400 mg antibiyotik adını hatırlamıyorum bişey olmadı şükür sürekli geçmek bilmeyen bi idrar yolu enfeksiyonum olduğu için geçmiyor ne kullansamda