Sanathanim Doktorum bir balık yağı hapı önerdi. Özel ve %100 saf dedi. Zaten bunu diyince anladık pahalı olduğunu amaaa 400 küsür de beklemiyordum🤣 bende dursun bi dahaki ay alırım dedim. Daha uygun fiyata balık yağı hapı kullanan var mı?
efeninannesiii_ Sanathanim oceans mummy kullanıyorum gayette memnunum. Doktorların onerdiği vitaminler Bayaa pahalı oluyor yaa
Nnanaa Sanathanim balık alsan 400 liralık karşılar brnce ihtiyacı 🤣🤣ben sadece imom omega kullanıyordum ekstra bir şey al dememişti dr.
elifcicek_07 Morincap kullanıyorum üstelik dümdüz omega yani doktor folikasiti kesti omega başladı ama önerdiği markanın içinde de folikasit vardı almadım. Morincap kullanıyorum ve adet olarak içeriği çok fazla 60 tane var bir kutuda
Tugcedmr_cn Bana vitalea omega verdi doktor 250 tl bu ikinci şişem memnunum içinde hem balık yağı magnezyum bütün vitaminler var araştırın isterseniz
Aynenkanka Sanathanim 400 ona verilmez ya balık ye daha iyi 😁 muadilleri vardır muhakkak canım balık yağından kastın sanırım omega 3. Ben ocean mummy kullanıyorum fiyatı da iyi 130₺ civarıydı yanılmıyorsam
Asli1923 Sadece balık yapı içeriyorsa marincap alın ekonomik, multivitamin balık yapı bir arada ise regenesis kullanıyorum ben
AtlaSeda Doktorum imom omega önermişti onu kullandım çok iyi dedi fiyatı da gayet normaldi benim canım doktorum pahalı ilaç önermiyor 🥰