Ygmrygmry serklajı düşünmeni öneririm, ilk gebeliğimde 25. Hafta da risklendim diye atmadılar, sürekli uzandım progestan kullandım ve hissetmediğim sancılarımda çıkıyordu 8 hafta tutabildik, 33+4 te kızımı acil sezaryenle aldılar, ilerleyen zamanlarında açılmanda olabilir tedbirini alman iyi olur, şimdi 2.ye gebeyim baştan doktora durumu anlattım malzeme talep edeyim 2li taramanda temiz çıkarsa atalım dedi devletteki doktor ☺