kadertugrul7 Ervaduru hatirlamiyorum ama hiç yok denicek kadar demişti hatta bu zamana kadar nasıl yaşadın böyle demişti 😅
kadertugrul7 Ervaduru bendeki kansızlık yeni olan bisey değil ama hep vardi hamilelik te cogaldi o serum biraz agir geliyordu ama cabuk toparlanmamida sağlamıştı sizede verirler belki korkmayın kötü düşünmeyin geçmiş olsun
mikaa Ervaduru hgb 7 idi, ferritin degerim 5 yani yok gibi, ustelik birde talasemi tasiyicisiyim. 2 kez sezaryen oldum hic bir sorun olmadi.
Elotyy Ervaduru aşkm eyerki, kandan gitmesin, kan, serum takar takviye yapar kan ilacı var yani cözüm var devir artık herşeyin cözümü var, korkma Allah, daha, kötü şeyler yaşatmasinı
mikaa Ervaduru hamile oldugumu ogrendigimden beri kan ilaci iciyorum, pek bir etki etmiyor yani tasiyici oldugum icin hic minimum seviyedeki bir normale yukselmedi. Max 9 oldu. Yine de bir sorun yasamadim.
Merveftm Ervaduru canım asla korkma benim gittiğim klinikte pilates eğitmeni vardı aynı sorunu yaşayan hastasiyla pilatese hazırlanmaya başlamışlar ilk aylardan itibaren ve kız çok rahat normal doğum yapmış.Dogumdan sonra vajinismusuda atlatmış. Psikolojide biten bişey asla kendini kasma . En kotu ihtimal pilatese başla kaslarınk rahatlar yoga vs. Doktorun bır sorun yok yapabilirsin derse bunun derslerini veren hocalardan destek alabilirisn. Daha çok yeni böyle hissetmrlen normal ama başarırsın güven kendine 🌷
Merveftm Ervaduru hiç korkma o zaman kuzum doktor senin canını hiçe sayar mi hic. Biliyosun ağzı olan konuşmayı seviyor. Ne canını sıkıyosun değer mi hiç korkma.
Ervaduru mikaa bir kutu normal gyno Ferro sanol bitti feramir diye dua katılan verdi ona başlayacağım inşallah artıyıtdur
Zehra-12455 Ervaduru canım ne korkutuyorsun kendini benim de çok kansızlığım var inanki 29 haftalık hamileyim pekmez iç sabah 2 kaşık ilaçlarını da kulan bişey olmaz insallah bişey olmaz korkma doktor zaten ilaç verecek sana düzenli kulan geçiyor
Zehra-12455 Ervaduru Hayır korkma hayatta ne korkarsan inanki başına o gelir internette araştırdığımız şeyler zaten hep aynı şeyler çıkmıyor ki başını ağrır bakarsın Google’dan der beyninde tümör vardır karnın ağrırgo yine bakarsın de kanser olmuşsun takma böyle şeylere kendini pozitif tut bebeğin için güçlü dur bir hiç bir şey olmaz Allahın izniyle