Ozlemr Gulnur ben 18+1 im bugün 2 gün önce doktora gittiğimde 210 gram demişti doktor. Bebişimin cinsiyeti kız🌸🤗
Ozlemr ElifTekeliKarpuz 16+1 de gittiğimde 155 gramdı benim de 🙂 ya daha ne kadar küçükler kilolara gelsek artık 🙂
deletedmom01 Gulnur 4gun once gittigimde 130gram demisti ozaman 17+4'teydik simdi 18.haftaya girdik persembe gunu yine gidicem detayli ultrason için konusalim dedi 😊
Elfibrhm2609 Gulnur 32+5 tam 32 gitmiştim kontrole 44 cm 2.057 gr 🌸almıştır ama o zamandan bu zamana 😀😀😀
NilferAkar Ceylin bizde tam 35te gittik 2700dü normal dedi doktorumuz sorun yapma gelişimi ve sağlığı iyiyse kilo pek problem değil🤗
Yavuznannesi Rabiosa canım ne yedin banada söylede bende yiyeyim 😊 bende 37 haftalığım Yarın randevum var bakalım kaç kilo bizimki 😏
Tubacaglar Rabiosa ay masallah siz neler yediniz ictiniz sanki benimkisi biraz zayif gibi gerci doktorum.kilosu iyi dedi ama ne bileyim bana az gibi geliyor
Ebru_krm_mrt Senayuzuntass benimde36+2 de 2650 grm demişti doktor bakalım yarın 37+2 de kaç diyecek ☺
Ceylin NilferAkar evet her şeyi normal diyor ama tedirginlik işte 😊 ultrason fotolarında hep tombik yanak çıkıyor. Doğunca nasıl olacak acaba merak ediyorum 😄