Handeaslan39 bende böyleyim ya geçen akşam açlıktan ağladım 😃 eşim gitti komşudan sarma istedi bizde yoktu. O tuzlu iyi geliyor bastırıyordu midemi. Keşke hiç acıkmasam diyorum. İnşallah çabuk gecer bu günlerimiz. Özellikle ete karşı tiksintim oldu keşke et yerine çikolataya olsaydı.