Herkese selamlar , beta HCG için kan verdim sağlık ocağına ama kaset testinde çift çizgim var. Sağlık ocağındaki doktor yüksek ihtimal hamilesin dedi beta sonucun gelsin vajinal ultrason yaparız dedi. Bu vajinal ultrason un bir zararı var mı bilgisi olan yazar mı lütfen yarın gideceğim endişem var