Busrasiv geçmiş olsun. 20. haftamda aynı şey benimde başıma gelmişti. Tansiyonum düşmüştü, testlerde sorun çıkmadığına göre içinizi ferah tutun. Bol bol dinlenin. Ambulanstaki hemşire gün boyu yanımda tuzlu yada tatlı bir şeyler taşımamı söylemişti. Bazen şeker düşmesinden de bayılmalar kaynaklanabiliyormuş☺️