Kızlar bugün 8+1 im en son 5+2 iken keseyi gördük 3 hafta sonraya çağırdığı için 9 haftada kalp atışı ve bebek için gideceğim herhangi bir problem gözükmediğini herşeyin yolunda olduğunu söyledi ancak benim kafamı kurcalayan birşey var benim hiç belirtim yok çok çok çok nadiren bazen anlık göğüs hassasiyetim oluyor o kadar onun dışında gayet normalim yani hamileliğimi unuttuğum bile oluyor o yüzden 😂 yani benim gibi olanlar var mı bu kötü bir durum mu merak ediyorum ?