Merhaba herkese. Ben bir şey duydum bugün ama doğruluğunu bilmiyorum doktor randevuma da var daha o zaman doktoruma da soracağım zaten mutlaka bilgisi olan vardır diye düşünüyorum. Bende jel tırnak var ellerimde doğumu da normal düşünüyorum ama diyorlar Kİ aksi bir halde sezaryene alınırsa işte parmaktan ölçüm yaptıkları zaman doğru çıkmayabiliyormuş ayaktan falan da yapılıyormuş. Böyle bir şeyi duyan bilen var mı?