snmtncr
36+6 gunluk olduk. Bugun ogleden sonra adet sancisi gibi bir agri girdi. Cok uzun surmeden kesildi ancak ara ara tekrar giriyor. Bu durumu yasayan var mi. Dogum belirtileri arasında olabilir mi. Bebegimin hareketleri iyi ama arada kasiyor kendini karnim sertlesiyor.