Ben hiç memnun kalmadım Halil Beyden asık suratlı, az konuşan ve ilgisiz bi doktordu. Detaylı ultrason belki biz anne babalar için en heyecanlı kontrol doktorun ağzından zar zor laf aldık çok ilginçti. Sadece bir foto verdi diğer perinatologlar 10-20 foto ve video veriyor. Sadettin Güngör’ü tavsiye ederim.