Haziran17 Merhaba kızlar 27+3 hamileyim bu iğneyi olanlar yüzünüzde kızarıklık oldu mu acaba dün vuruldum bugün yüzüm kıpkırmızı geçici bişey mi yaşayan var mı
SaHil_Hayat Haziran17 ciğer geliştirici iğneyi ne için vuruldunuz.?? Erken değil mi.?? Yanlış mı biliyorum
Haziran17 oktemebru geçici bişey meraketmeyin benimde ilk vurulduğumda değil ertesi gün kıpkırmızıydı yüzüm geçti sonra
Haziran17 SaHil_Hayat rahim ağzı yetmezliğinden dolayı serklaj dikişi var erken doğum olabilir diye vuruldum ileri haftalarda da vurulabiliyor
Haziran17 Yüzümdeki kızarıklık geçti içindeki kortizon yapıyormuş başına gelen olursa normalmiş yani düzeliyor ertesi güne