Morebebek 21+3 üm 6.ayıma giriyorum artık. Yanlız kızlar iştahım yok günde 2 öğün yiyorum ara öğünler yapıyorum kefir meyve ceviz yemeye çalışıyorum ama iştah yok bende. Bulantım geçince iştahın açılır dediler ama hala normal zamandaki gibiyim. Şükür kilo kaybetmiyorum bebeğimin kilosu da iyiymiş. Az yemenin zararı olur mu acaba. Günde 2 lt su içiyorum 2 maden suyu içiyorum. Dikkat etmeye çalışıyorum ama vicdan azabı çekiyorum.
Kumral60 Morebebek Bebegin kilosuna doktor iyi dediyse herhangi bir sikinti olmaz zaten saglikli besleniyorsun kuruyemis filan.