Melekoz
Yo emzirebilirsiniz kücükmüş daha. Bende 15 aylıktı oglum gebeliğimi öğrendiğimde cok kez doktorlara sordum emzirebilirsin dendi. Ama ben kesmeyi tercih ettim zaten bırakmak istiyordum bana cok zor oluyordu. Zaten cok iştahlı emzik gibi kullandıgı için 1,5 ay daha müsade ettim ve tamamen kestim.
Bazı bayanlar halsiz düştügü için emzirmeyi kesiyormus. Eger riskli bir gebeliğiniz yoksa devam edin derim dogurana kdr dogurtuktan snrda emzirebilirsiniz size kalmıs.
Benımde kafamı cok kurcalamıstı bu sorun