Arkadaslar ben yaz kıs güneş kremi kullananlardanım cildim lekeye yatkın ve çok kuru normalde bioderma kullanıyordum ve memnundum hamile kalınca eczacı solante mor rengi önerdi ama o bana alerji yaptı yüzüm yandı ve terlemede kremi kustu siz leneler kullanıyor neyden memnunsunuz yine biodermaya dönsem mi