znkara evet canım 2 martta olmuştum en son, 2snde hatta en erken 28inde falan bekliyordum belki erkenden olursam diye. ama bugün kanamam var geçen ay da beklediğim tarihten altı gün önce olmuştum bu sefer de demek yine erkenden oldum galiba öyle düşünüyorum yani ama yine de emin olmak için perşembe günü kan vercem bakalım ne çıkacak 🙏🏻