Merhaba kızlar. 9 haftalık gebeyim kese baya asagidaydi düşük riskim kanamam vardi ama yukarı çıkmaya başlamış bebek iyi çok şükür. fakat rahimde 6 mm açılma olmuş. Sürekli yatıyordum ama tuvalet dışında kalkma, zamanla kapanabilir ama düşük de olabilir dedi doktorum. Böyle bir durum yaşayan var mı.