Arkadaşlar cıldıracamm🤣 düzenli hasta olan biriyim 17 aralıkta hasta oldum ve sonrasında korunmayı bıraktım 13 şubatta oldum tabi bu süre zarfında doktora gittim çocuk yok hasta olmuyorum testler filan birşeyim de yok tamam dedim yoksa diğer ay düzelir ve 21 Mart oldu ben hala hasta olmadım bugün sabah test yaptım yine yok acaba doktorun gözünden kaçan birşey mi var yani bende mi bi sorun var anlamadım