Merhabalar arkadaşlar , 35+1 haftamdayım, ultrasonla 38 haftama geçiş yaptım.(37+1) hamilelik 2 hafta önden gidiyor. Ayağa kalktığımda hem baskı hem de sanki sancı oluyor. Kasıklarımdan aşağıya doğru sancı kısa süreli. Sonra oturuyorum sancı geçiyor hemen. Acaba doğumuma çok mu kaldı? Acaba adet tarihi mi ultrason mu önemli ? Doğum hangisine göre gerçekleşir?