Adyokisimsiz ay burda 7 sezeryan olanada denk geldim😅 kişiden kişiye bünyeden bünyeye değişiyor galiba bu sayı. 2. Bebeğim benimde sezeryandan 6 ay sonra hamile kaldım. 3. De bu kadar yakın mesafe koymam ama Allah bilir genede 😅 ama 1-2 yıl beklerim diye düşünüyorum 🙃 Allah sağlık versin inşallah hepimize 🌸 3. Sezeryan daha kolay olur sizin de inşallah 🙃 aynı yerden mi kesecekler? Bilginiz var mı? 2. De aynı yerden mi kestiler?