tugba04 adetime 5 gün var test yaptım negatif çıktı ancak benim yumurtlamam geç oldu yumurtlamadan 7 gün çatlama üstünden 5 gün geçti daha çokmu erken davranmışım acaba yinede umut varmı
Mervegedik22- tugba04 yumurtlama gününü hesap ederek yapmamıştım ama 5 gün kala erken gebelik testi yapmıştım çıkmamıştı 2 gün kala tekrar yapmıştım pozitif çıkmıştı suan 37 haftaligiz. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah ❤️
tugba04 fizikcianne Bende öyle biliyorum ama bi umut yaptım işte özellikle son günleri beklemek çok zor