Kumral Canım hemen huzune kapılma ben oğlumda adetim 9 gün gecikmesine rağmen betam 9 cıktı şuan tekrar hamileyim 7 gün gecikmesine rağmen 156 cıktı geç döllenme oldu bende eğer sende de öyle olduysa şuan çıkmaz zaten canım adetin geciksin bir kaç gün biliyorum çok zor beklemek ama elden birsey gelmez o zaman yaparsan net bişey alırsın